11 Ocak 2015 Pazar

Pratik Yaş Pasta

Farkındayım bu aralar pasta börek işleri beni çok sardı. Amaç yemek değil gerçekten. Misafirim çok bu aralar. Geçen gün de işyerinden bir grup arkadaşım misafirimiz oldular. Ben de annemden öğrendiğim bu yaş pastayı yaptım çok kolay ve çok kısa sürüyor. 

Öncelikle hazır pasta tabanının her iki parçasını da ıslatıyorsunuz. İster şekerli ister nescafeli istersemiz de benim gibi reçelli su kullanın. Önemli olan her tarafının eşit olarak ıslanması.



Üzerine isteğinize göre kakaolu veya sade krema sürün. Sonra bebe bisküvisi döşeyip tekrar krema ile kapatın


Son olarak da kekin ıslattığınız diğer parçasını ters olarak en üste kapatın. Hazırladığınız  krem şantiyi sürüp süsleyin. Ben çatalla şeritler çizdim üzerine de çikolata granülleri döktüm ama o halini resimlemeyi unutmuşum :)



 Dilerseniz içine muz kivi vb. Meyveler ekleyebilir reçelle de süsleyebilirsiniz. Denenmiştir tavsiye olunur. Beğenileceğine emin olabilirsiniz. Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: