14 Ekim 2015 Çarşamba

Kağıt Çiçekler

Ben bu sefer çok sevimli bir iş için kolları sıvadım. İlk aşamam Martha Stewart kağıt çiçekleri. İlk olarak çok önceleri burada görmüştüm. (Aynı zamanda takip de ettiğim bir blogdur.) Çok da güzeller ama pelur kağıdı nerede bulacağım diye düşünürken biraz araştırmayla peçeteden de yapılabildiğini öğrendim. Amacım pembe yapmaktı ama düz pembe peçeteleri piyasaya sürmemişler sanırım. Ben de mecburen beyaz yaptım. 



Hadi başlayalım amlatmaya. Benim peçetelerim biraz inceydi onun için 8 adet kullandım. Kalın olanlar 4 adet kullanabilirler. Öncelikle peçeteri tamamen açıp üstüste diziyoruz. Sonra şekildeki gibi tamamen katlayıp ortasından telle bağlıyoruz. Tel bulamazsanız benim gibi düğün topuzlarınızdan kalma milyonlarca tel toka veya firiketenizi kullanabilirsiniz. 




Katlayıp bağladıktan sonra ister oval ister sivri şekilde kesiyoruz. 



Yaprakları tek tek açarak çiçek şeklini veriyoruz. İpinizi ortadaki tele yaprakları açma işleminden önce bağlarsanız sonra zorluk çekmezsiniz. Her yaprağı açmaya dikkat edin. Yırtılırsa da canınızı sıkmayın zaten farkedilmiyor. Açma işlemi tamamlanınca çiçeklerimiz hazır. Bol organizasyonlu günlere...


Hiç yorum yok: